Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Hani hiç olmayan...

Hani hiç olmayan...
 

Neredesin?
Bal rengi saçların güneşte altın olurdu.
Bakmaya doyamazdım.
Gözlerinin içine çekerdi bakışların beni tutkuyla...
Tutkularının içinde kaybolurdu yüreğim,
Tadını duyunca dudaklarının dudaklarım,
Titrerdi bu serseri bedenim.
Nasıl çekerdin kendine beni sanki yıllar olmuştu
Hasretiyle...

Dizlerinde saçlarımı okşardın
Hiç bıkmadan, bıkmadan
Kendini bırakırdı kollarında bu sevda
Sevdana...
Balıkçı kasabasında evimiz olacaktı,
Bahçede teneke saksılar ve sardunyalar
Sedirinde uzanıp sevdanın sesini dinleyecektik,
Sabahlara kadar sohbet edecektik.
Sanki hiç görmemiş gibi birbirimizi,
Sanki hiç sevmemiş gibi birbirimizi,
Sarmalanacaktık...

Yüreğim sızlıyor, yüreğimde sessiz çığlık
Haykıramıyorum, ağlayamıyorum.
Aynı şehirde, aynı hayatta savruk, uzak
Nefesim nefesine hasret.
Neredesin...Gel...

 
Toplam blog
: 17
: 479
Kayıt tarihi
: 24.11.08
 
 

Merhaba; yazmak, doğa gezileri, müzik dinlemek, doğayı koruma amaçlı programlarda yer almak, resim y..