Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ne zaman evleniyoruz

Ne zaman evleniyoruz
 

Kadın figürlerini kullanmak okunma oranını artırır mı?

Bir dönem bir bayan blogcunun kullandığı resim ve yazılar çok abartılı bulundu. Yerli yersiz herkes eleştirdi. Ben bile!

Bir bey çıktı yazdığı her blogda güzel kadın resimleri kullandı ve açıkladı *Çok estetik oluyor. İçinde kadın olan her şey güzelleşiyor. Yazıya renk veriyor güzel yaklaşılmasını sağlıyor. Yazıya anlam yüklüyor * dedi.

Kimse çıkıp bu beyi eleştirmedi ve gelen eleştiriler hep yapıcı yöndeydi. Kadın da erkek de savunulan bu fikrin doğru olabileceği yönünde ortak fikir belirttiler.

Böylece bir ilk oldu ve ilk defa herkes aynı tezi savundu.

*Tık* larla kafayı bozanları istatistiklere almıyorum. Onları, bir erkekle ne konuşursa konuşsun sohbetin sonunu evliliğe getiren genç kızlara benzetiyorum. Üzülmesinler ve eleştirmesinler diye de blog kategorisinde yayınlamıyorum yazılarımı!

*Hava bu gün ne güzel değil mi*?

*Evet güzel. Ne zaman evleniyoruz?*

*Dünyada savaş var bebekler ölüyor!*

*Evet ölüyor. Ne zaman evleniyoruz?*

*Ülkede işsizlik var kriz var, sonumuz belli değil*

*Evet belli değil. Ne zaman evleniyoruz?*

Yazının ana fikri: Neyi biliyorsanız onu yapın. Ben de yukarıda sözünü ettiğim bey gibi düşünüyorum. Kadın figürü her yazıya çok yakışıyor.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..