Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayat, Ben ve 30. Yaşım

Hayat, Ben ve 30. Yaşım
 


Hayat tam orta yerinden kırıldım sana. Aklım bir yana düştü şimdi, yüreğim diğer yanda. Cebimde küstüklerim.

Kendi gözümün körü kendi sözümün yalancısı gibiyim. Nakaratı olmayan bir şarkı dilimde. Eksik yazılmış. Eksik bırakılmış. Kime söylesem anlamıyor. Ezberinde kalmıyor.

Hayat tam orta yerimden kırıldım sana. Ne sözünde durabildim bunca zaman. Ne de sözümü geçirebildim o umursamaz tavrına. İçimde söyleyemediklerim.

Bir dönmedolap gibi kah yukarıda, kah aşağıda geçip gidiyor günlerim. Üzerimde hep bir neye niyet neye kısmet halleri. Başı sonu belli olmayan yerlerinden yakalanıyorum ya çoğu zaman sana. Yırtık düşlerimin arasından hep gerçek sızıyor.

Hayat bilirim sağlaman yok senin. Bakma sen benim ağlayıp sızlanmalarıma. Alacağım yok hiçbir yürekten. Ben sevgimi kimseye borç niyetine vermedim. Ne yaparsam yapayım gözünün önünden ayırma sen beni. Aklımı yerinde tut. Elinde tut sen. Ben hep yaptığım gibi, yine yüreğimin sesindeyim. İzindeyim...

Bugün bir sayfayı daha çevirdim yüreğimden. Çevirip te ardımda bıraktım. 30. sayfadayım şimdi. Yazmaya kalem yeter mi? Görmeye göz, duymaya kulak, yaşamaya yürek değer mi bakalım. Değecek mi? Dolup da bitecek mi bu sayfada...Bitip de çevrilen diğer 29 sayfa gibi...

Hoş geldin 30 yaşım.
Az önce kapıda giderken karşılaştığın 29 yıl evsahipliğimden pek hoşnut olmadı. Umarım sen memnun kalırsın. Buyur, şöyle baş köşeye oturmaz mısın?




*Resim: ÖZGE BAKİ (Son dönemlerde beni konu mankeni yapan sevgili kardeşim)
**Canım abim HAŞİM'CE ye bloga verdiği araya rağmen benim için dile getirdiği o güzel blogu ve yüreği için çok ama çok teşekkürler...
***Canım HATİCE'M ne güzel bir yazıydı o... Aynı senin ve yüreğin gibi. Aldım ve yüreğime ekledim. Nasıl teşekkür etmeli sana bilmem ki...
****TUBİŞKO'm sen zaten birtanemsin biliyorsun değil mi...
*****Ve dünden beri mesajlarıyla, yorumlarıyla, telefonlarıyla yanımda olan herkese çok ama çok teşekkürler...
******Bu arada bu benim 50. blogum olmuş yahu :))
*******
Anadolu'da bir kızım var, öğretmen olacak" projesi için;
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=45243

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..