Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat karnesi

Hayat karnesi
 

Çok uzun bir süredir çalışma hayatında olduğum halde özellikle Mayıs ayında sıcakların kendini hissettirdiği günlerde; ama hiz değişmez bir şekilde herhalde çocukluktan kalma bir alışkanlık olsa gerek aklıma düzenli bir şekilde karne heyecanı ve arkadaşlarımla yaptığım karne hesapları geliyor.

Yalnız son bir kaç senedir aklıma gelen okul karnem değil hayat karnemdi. Evet hayat, yani yaşam karnemi düşünür oldum. Okul hayatımdan sonra hayatın ta kendisine karışmış ve kendime göre yol almaya başlamıştım. İş hayatım, ailem, arkadaşlarım, dostlarım ve özel hayatım.....

İnsan büyüyünce gerçekten de hayalleri küçülüyor buna paralel olarak yalnız beklentiler büyüdükçe büyüyor.... Gerçekleşmeyen her beklenti insanın kendisinde bir iz bırakıyor bazen de derin izler, hiç silinmeyen yaralar bırakabiliyor nedense....

Sonra kağıdı kalemi elime aldım ve başladım hayat karnemi çıkarmaya, neler mi vardı karnemde.

Hayata bakış açısı,
Aile bireyleriyle ilişkileri,
Dost ve arkadaş ilişkileri,
Özel hayatı ve ilişkileri,
Kendine özen ve zaman harcama becerisi
Kendi kendine yetebilme ve mutlu olabilme gücü,
Pozitif düşünme kabiliyeti,
Beklentileri için mücadele yeteneği,
Olaylara karşı soğuk kanlılığını koruma becerisi
Duygularını kontrol kabiliyeti,
Haksızlıkara karşısında durabilme kabiliyeti,
Doğrularından taviz vermeme becerisi,
Kendini geliştirme isteği,
Gündemi takip etme becerisi,
Küresel ısınma gibi çevresel olaylara karşı duyarlılığı,
Karşılık beklemeden sevme ve yardım becerisi,

Tabi herkes karnesini kendisine göre değiştirip geliştirebilir.

Sınıfta kalmasamda pek parlak bir karneye sahip olduğum söylenemez.

Sizlerin pekiyilerle dolu bir karneye sahip olması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 4
: 908
Kayıt tarihi
: 11.04.07
 
 

Karadeniz'in güzel bir köyünde dünyaya gözlerini açıp çok küçük yaşta İstanbul'a taşınmış gurbetci b..