Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Hesap verme zamanı

Hesap verme zamanı
 

Trakyayı, Marmara Bölgesini ve İstanbulu, harabeye çeviren bu yağmur, bir doğal afet miydi? Onlarca insanımızı, yağmur mu öldürdü? Bu yağmur, o, talihsiz insanları, bizden alıp, götüren yağmur muydu? Aranızda, bunu, böyle kabul eden olduğunu sanmıyorum? Bu olay, akıl almaz bir ihmalin sonucududur. Bu olay, bir vurdumduymazlığın sonucudur. Bu olay, bir iş bilmezliğin sonucudur. Bu olayı, doğaya mal edip kurtulamazsınız. Bu kez olmaz. Bu kez buna izin veremeyiz. Buna izin verirsek, ölenlerin ruhlarına azap çektirmiş oluruz. 14 yıl önce, aynı olayı yaşamışız. Zamanın Belediye başkanı, R.T. Erdoğan, afet bölgesine gelmiş. İncelemelerde bulunmuş. Böyle olayların bir daha yaşanmaması için, gerekli islah çalışmalarının, mutlaka yapılacağını söylemiş, söz vermiş. Bu yağmurda, can ve mal kaybına uğrayanlar, işte adres. Gidin, kayıplarınızın karşılanmasını isteyin. Gerekirse mahkeme açın. Bu kez, sessiz durmayın. Malınızı, canınızı alan, doğa değildi. Suçu, doğaya atanlara sakın inanmayın. Gerekli tedbirler alınsaydı, dere yatakları islah edilseydi, buralara inşaat yapılmasına müsaade edilmeseydi, alt yapıya gerekli yatırımlar yapılsaydı, bu yağmuru, pencereden seyredip, romantik saatler yaşardık. Ama olmadı. İş bilmez, vurdum duymaz yönetenlerin sayesinde, gidenlere ağıt yakar duruma düştük. Canımızdan, malımızdan olduk. Medeni ülkelerde, medeni hükümetler, depremi bile doğal afet olmaktan çıkarırken, biz yağmura teslim oluyoruz. Yuh olsun. Yazıklar olsun. Belediyeyi de, Hükümeti de, kınıyorum ve protesto ediyorum. Bunca insanın ölümünden de onları sorumlu tutuyorum ve buradan suç duyurusunda bulunuyorum. Vicdanları varsa, istifa edip, yargıya hesap verirler.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..