Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '11

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Ihlamurlu gülla.

Ihlamurlu gülla.
 

 

Ben bu bayram oruçta dinlenen midemizi yormamak için, şeker bayramında hamur işi tatlıları yerine misafirlerimin de midelerini düşünerek sütlü tatlı yani ıhlamurlu güllaç yapmaya karar verdim ve bunu sizinle paylaşmak istedim mutlaka deneyin.

MALZEMELER: 

1 paket güllaç (paket üstündeki tarifine göre hazırlıyorsunuz ) sütü kaynatırken içine bir tutam ıhlamur, bir adet kabuk tarçın, beş tane karanfil, bir tatlı kaşığı taze zencefil rendesi ve bir paket vanilya koyup kaynatıyorsunuz. Kaynadıktan sonra sütü süzüp tarife göre güllaçları ıslatıp, bitiminde üstüne dövülmüş ceviz serpip servis yapıyorsunuz. Afiyet olsun. Tatlı tadında bayram geçirmenizi dilerim… 

 
Toplam blog
: 56
: 2815
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendimi bildim bileli yemek yapmak benim için bir tutku. Turizm ve Otelcilik Meslek Lisesi'ne gir..