Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnternet çağında PTT kaplumbağa hızında

İnternet çağında PTT kaplumbağa hızında
 

Bir arkadaşıma faturasız hat lazım oldu. Hemen getirtiriz 2 gün içinde elimizde olur dedim. Kargolar ertesi günü hemen getiriyorlar ama köye kargo çıkmadığı için posta ile istedim. İstemez olayım, tam beş günde geldi. İzmir – Aydın arası azami 2 saat. PTT her gün arabası gidiyordur. Ama bizim posta İzmir’in Narlıdere semtinden 10.06.2013  tarihinde saat:16,11 de çıkmış. Ancak Aydın, Ortaklar’ a  15.06.2013 Tarih,  sabah gelmiş ki, verilen adrese saat: 09,30 teslim edildi. Dikkatinizi çekerim tam 5 güde. İnandırıcı olası için gelen zarfın fotosunu  çekip ekledim.

 

Hangi çağdayız. Devir bilgisayar, elektronik çağı. Bizim devlet sektörü işletmemiz PTT kaplumbağa hızıyla çalışıyor. Bana lütfen birileri açıklasın. Şu sebepten gecikti diye. Yoksa bizim PTT de işi yavaşlatma grevi mi var?

 Ne dersiniz yoksa PTT’ i de mi özelleştirmek lazım ?

 Takdir sizlerin.

 Saygılar.

 Abdurrahman Balcılar

 Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

 Face : ab.balcilar@hotmail.com

 Blok: milliyet.com.tr/cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..