Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Karınca ..

Karınca ..
 

İskoç sanatçı Paul Cadden(en acayip.com) dan alıntıdır..


Yaralıyım. Kendimi iyileştiremiyorum. Öyle bir hata yaptım ki. Hayatımı mahfettim. Çok acı çekiyorum. Uyum sağlamakla meşgulüm bu yeni benliğe. Bu yeni ortama, yeni insanlara. Yeni eskidi yaram eskimedi. Ben eski kafalıyım eskideyim. Yeniye alışmam imkansız. Acım azalmaz geçmiş kopmaz benden. Hata ruhuma işledi hata olmaktan çıkamadı. Canım yanıyor düzeltemiyorum. Çok zaman geçti üstünden bitmedi. Takıntılı bir hastayım ben. Güçlü olmanın sırlarını anlatmayın lütfen düştüm sürünüyorum çok düşüp kalmışlığım var lakin bu defa fena çuvalladım. Gülünecek birşey yok üstelik ayıp. Sanırım herkes gülmese de ben hassasım. Palyaço gibiyim renkli yüzünden gözyaşı  eksilmeyen. Ama farkedilmeyen. Acıyı ben dilemedim evrenden evren bazen aklımın oyunlarını ciddiye alabiliyor. Bir oyunu hayata geçirmek bu kadar basitse şimdi mutluluğumu çağırıyorum aklımca. Evren duysan beni. Kötüyü tabakhaneye yetiştirilen şey gibi tutup getirdin de aklıma sıraladığım iyiyi nerde tutuyorsun. Dürüst ol çömert ol. Çirkin bir isteyiş belki nazik olamadım ama eriyorum kör müsün. Beni duy, bul.

Of yine çöktüm dibe bıktım kendimi kurtarmaktan, yalan umutlarla yüzeye en yüzeye çekip şiddetli bir şekilde çakılmamı seyretmekten. Bir karıncanın boyundan büyük çekirdek kabuğunu duvarın tepesine çıkartıp ağzından düşürmesi gibi. Tekrarlamalardan yorgunum Allah’ım. Tek çözüm sende. Kurtar beni ne olur. İçim ağlıyor, gözüm kurudu...

 
Toplam blog
: 10
: 223
Kayıt tarihi
: 12.08.11
 
 

Daha önce hurrealizim adıyla yazıyordum fakat sayfamı değiştirmek zorunda kaldım. Yalnız hisseder..