Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Deneme
 

Karşımda olabilirsin ama arkamda durma…

Karşımda olabilirsin ama arkamda durma…
 

Duvara yaslanmak... Resim alıntı


Karşımda olabilirsin ama arkamda durma…

“ Yazar: Aklıma esti kategorisini bulamadığından; denemede karar kıldı”

İster dost ister değil yanımda ol; ister elimi tut ister tutma.

Attığım adımı gör; bende senin attıklarını…

Önümüzdeki çizgide duralım, ayaklarımızın ucu değen…

“Yürüyün be sizi kim tutar” diyen piştol patladığında…

Şansımız eşit olsun.

Arkamı duvara dayamayı severim ben; ağaç da olabilir.

Arkamla duvar arasına girersen; huzurum kaçar.

Hele bir de “Sen yürü, ben arkandayım”

Diye bas bas naralar atarsan…

İşte bu uyuz eder kaşındırır alarm zilleri çalar.

Arkamda gözüm mü var benim; ciğerim iki gözüm?

Ya nanik yapıyorsan; dilini çıkarıyorsan…

Doğru söylemek gerekirse; bunlara dayanabilirim.

Sarkan dil, nanikleşen burun: Serseridir ama kurşundan sayılmaz.

Kan akıtmaz bedenimden… Ruh kararır; hatta ağlayabilir de…

Şükürler olsun çabuk unutur… Gibi yapar.

Sulu gözlüdür o; pek aldırmam.

Ya kuyular kazıyorsan arkamdan; artezyen suyuna ulaşmak için…

Bu arazi hepimizin…

Arazi hancı bizler yolcu…

Nasıl olsa bir gün kazdığın kuyuyu göreceğim.

Eğer o kuyuyu görmeden ayağım kayar içine düşersem…

Kına gecesini kutlarız.

Var sayalım kuyudan paçamı kurtardım; yeşil kurbağanın biri basamak; yılanın biri de urgan oldu kaderime. Kurtuldum.

Islak ıslak olmuş üstüm başım; gırtlağına sarılmaz mıyım?

Doğru tahmin ettin sarılmam; hatta sana darılmam bile…

Herkesin bir görevi var; sen var gücünle ateşlersin; ateşten beslenirsin.

Seni seviyor muyum?

He diyemem annem duyarsa, kıyamet kopar.

Ateşten varlık; sen hep ağzımı yakıyorsun.

Sana bir ceza vermenin vakti geldi.

Bundan böyle sinemada arkamda oturmuyorsun.

Arkamla duvarın arasında başka bir koltuk olsun istemiyorum.

Saçımı başımı çekirdek kabuklarına boğuyorsun…

Beni sev ya da sevme; ister hazzet ister etme…

Bundan böyle…

Arkamın yüzünü göremezsin.

Canım ciğerim kardeşim iki gözüm dedikçe…

“Yürü be seni kim tutar” diyorsun.

Bayramdan bayrama istersen yılbaşında, bağbozumunda da olabilir.

Bir kez olsun arkalarda saklanma.

Cephede görsek ince uzun atletik yapılı endamını…

Hani insan hevesleniyor; seyirci olmanın da tadını tatmak istiyor.

Yapamazsın biliyorum; o zaman gel şöyle yanıma otur.

Elimi…Elimden tutmasan da olur.

10 Aralık 2010 Cuma

Sibirya’ya özenen Berlin’den

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..