Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Kelimeler Özgürlüğü Sever

Kelimeler Özgürlüğü Sever
 

Oysaki ben kapatmışım kendimi dış dünyaya. Ne kendim özgür olabiliyorum, ne de kelimelere hak ettiği özgürlüğü verebiliyorum. Oturup düşündüğümde, bu ne karanlık bencillik diyorum kendi kendime. Ne kelimeleri özgür bırakıyorsun ne de kendini. Peki, nereye kadar sürecek bu hal. Kurtul artık şu bencilliğinden. 

Bu bencillik üzerine çamur gibi yapışmış. Bir türlü koparıp atamıyorsun üstünden. Her ne kadar kendime itiraf edemesem de, belki de bu tür bir bencilliği seviyorum içten içe. Kalbimin içinde derinlerde bir yerde, bencilce bir sevgi var. 

İnsan sevdiğinin özgürlüğüne müdahale eder mi? Onu hapseder mi? 

İşte tam da burada kilitleniyor konu. Hepimiz sevdiklerimizin özgürlüğüne müdahale etmiyor muyuz? Onu yapma! Şunu söyleme! Bunu giyinme! Onunla arkadaşlık etme, O okula gitme o şeyi içme. 

Sonra, sonrası cısss. Her birimiz çocukluğumuzdan, gençliğimizden kalan şartlanmışlıklarımıza karşı koyamadığımız için birer yetişkin olduğumuzda aynı şartlanmışlıklarla mücadele etmek zorunda kalıyoruz. 

Bizde bir zamanlar, kızdığımız ebeveynlerimiz gibi davranmaya başlıyoruz. Peki, bana kelimeleri hapsetmeyi kim öğretti? 

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..