Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '12

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

L'era Fresca Bebek' de güzel bir gün

L'era Fresca Bebek' de güzel bir gün
 

L'era Fresca Bebek, lera fresca, dondurmanın adresi, lezzet durakları


Bu gün sizlere L'era Fresca Bebek şubesinden bahsetmek istiyorum. Yine blogger Canlarla toplaşıp keşfetmek üzere gittiğimiz mekan her ne kadar bana uzak olsa da üşenilmeyerek gidilecek mekanlar listesine alınmıştır. Alınmıştır ama neden alınmıştır ziyadesi ile anlatmak istiyorum. Eleştirilerimle beraber tabii :)
Mehtap arkadaşımız yine mekan konusunda bizlere yardımcı olarak yürüyün aslanlarım demiş ve bizler de Allah allah nidaları ile mekana iki ileri bir geri şeklinde gitmiş bulunmaktayız. Sıcak ve gülümseyen yüzü ile kapıda karşılayan Yasemin hanım hemen bizlere sıcak içecekler ikram ettiler. Ben her zamanki gibi içecek konusunda bir değişiklik yapmayarak Amerikan kahvesi söyledim. Kahve deyip geçmeyin. Bir kahve mekanın her zaman vitrinidir diye düşünürüm. Benim de böyle bir takıntım var. Şekersiz ve sütsüz içtiğiniz zaman gerçek aromasını daha çok hissederseniz. Kahvenin dilimde bıraktığı aromatik tadı mükemmeldi. Belli ki orta dereceli kavurma işlemine tabii olmuştu. Asiditesi yüksek olduğundan yudumladıktan sonra damakta yoğun doygunluk hissi veriyordu. Benim de tam aradığım özellikle buydu.Kahvelerimizin arkasından Paninileri de tatma fırsatı bulduk. Hindi fümeli Kaşarlı panini, Kavurmalı hardal soslu kaşarlı panini ve Rozbifli Paniniye diyecek kelime bulamıyorum. Özellikle ekmek nasıl lezzetli anlatamam. Puf puf, tap taze. İçerisine koydukları sos kaşar peyniri ile beraber çok uyumlu bir lezzet olmuş. Ben sebzeli paniniyi de denedim fakat aynı başarıyı onda bulamadım. Daha doğrusu sebzeler baskın bir lezzet sağlamamış. Enginar fazla erimiş gibi geldi biraz daha diri tutulmalıydı diye düşünüyorum. Ama firma önerileri çok dikkate alıyor bu konuyu değerlendireceklerine eminim.Gelelim asıl dondurmalara. O kadar çok çeşit içinde karar vermesi de yemesi de gerçekten çok zor. Ama bunu bizim yerimize sağ olsun eşsiz yeme kabiliyetleri ile yanlarımızdaki bıcırıklar fazlasıyla yerine getirdi. İki prens ve bir prenses L'era Frescadaki ne kadar dondurma çeşidi varsa hepsini denediler ve tekrar tekrar yeme kabiliyeti ile bizleri şaşkına çevirdiler.L'era Fresca tüm ürünlerinin de Glukoz şurubu, Fruktoz şurubu, Katkı malzemesi, Margarin, Trans yağ, Emülgatör, Gıda boyası, Koruyucu madde ve Gdo yokmuş. Tüm ürünleri 100 % Doğal içerik ile elde ettiklerini söylüyorlar. Dondurmayı yerken zaten bunu hissediyorsunuz. Çilekli olanında gerçekten çilek tadı alıyorsunuz. Doğal ekşimsi tadını yok etmek için glukoz şurubu ilave ederlerdi bunun olmadığını anlıyorsunuz. İçlerinde hepimizin ortak fikri kesinlikle bitterli ve sütlü çikolatalı olan dondurmaydı. Kesinlikle kakao ile deyil çikolatadan imal ediyorlar. Birde brownili olan benim çok hoşuma gitti. Arkadaşlarıma da sormak aklıma gelmedi o sırada onlarda onu sevmiş miydi. Zira herkes ziyadesi ile kendini dondurmalara kaptırmış bir şekilde huşuu içinde dondurmalarını kaşıklıyordu. Ben bir tek damla sakızlı olanını sevmedim. Benim dışımda bir kişi daha hoşuna gitmedi ama diyer arkadaşlar çok beyendi. Bana göre çok baskın bir tadı vardı, damla sakızının hafif ağızda buruk bir acılık bırakıyordu. Şuda bir gerçek ki damla sakızı kesinlikle esans değildi. Öyle olsa asla o burukluğu yaşamazsız. Ben de bir çok tarifimde damla sakızı kullanırım. Bir de Fıstıklı olan çok güzeldi. Özet olarak ben Brownili, Bitterli ve Çam fıstıklıyı çok çok beğendim. Tavsiye olunur tecrübe ile sabittir. Biz bu güzel tatları kapalı mekanda yerken dikkatimi çekti bu soğuk havada bile külahda alıp dışarıda yiyenler vardı. Bu demek oluyor ki soğuk hiç bir şeydir dondurma varken sloganı ile gurme insanlar havayı mavayı dinlemeden dondurma keyfi yaşamaya devam ediyorlar. Günlük sütlerini de müdavimleri olduğunu gördük. yakında Gross marketlerde sütlerini de görebilecekmişiz. Sabırsızlıkla bekliyorum efendim :) Hımmm bu arada şunu da demeden edemiyecem. Lütfen Ataşehir' e bir şube açın en yakın caddebostan, o da bana bir koşu mesafesinde değil. http://lezzetlibiseyler.blogspot.com/2012/01/lera-fresca-bebek-de-guzel-bir-gun.html
 

 
Toplam blog
: 47
: 6692
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

Yemek yapmayı ve yedirmeyi çok severim. Bildiklerimi paylaşmak yeni şeyler öğrenmek en keyif aldı..