Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '10

 
Kategori
Anılar
 

Magosalı Bahar

Magosalı Bahar
 

http://img291.imageshack.us/i/dsc04709.jpg/


Öğrenmenin yaşı yokmuş, bu yaşımda anladım. Torunum Ali’nin maliyetine bulduğu leplop ile dünyaya baharı bulup yaşamaya açıldım.

İnterneti bile öğrendim, hee…

Derdin varsa derman arayacan. Baharı yaşıcam diye arkadaşlık sitelerinde sabahladım gecenin ayazında, bi de üşüdüm.

Azeri baharla tanıştım da gelmesi için 300 dolar gönderdim, yollarda şimdi o geldi gelecek…

Bulgar kızı Bahar da gelcek gümrükte memuru telefon etti geçebilmesi için hesaba 470 dolar yatcakmış, gelsin diye yatırdım. O Baharım da gelcek, o da yollarda.

“Nazdoravya” diyen Rus kızlarını hiç sorma…

Gece geç yatıp sabah horoz ötümü uyandım günlerde e-meyilime “Ne tatlı şeysin sen, yerim seni moruk. Magosa Adalarındayım gel bul beni aşkım. İmza: SENİN BAHARIN” yazmıyor mu?..

Kaç ay oldu geldim Magosa’ya.

Kendime tuttuğum bakıcı ile birlikte Magosalı Baharımı aramadığım yer kalmadı. Bırak adaları Magosa Zindanlarına bile baktım emme, Magosalı Baharım yok, bulamadım.

Öyle tatlı öyle güzeldi ki mesenede tanıdığım Bahar. Bir de iyi. “Camı açayım mı moruk aşkım gör beni” dedi de ben: “Açma kız, üşürsün” dememe bile dinlemeden açtı camı, amanın o ne güzellik!

Baharımın kaçırılıp başına bişi gelmesinden korkuyom.

Memleketimden uzak, kendimden uzak, torunum Devletlü Ali’mden uzak bakıcımın elinde ben Magosa’da kendimi Magosa Zindanlarında gibi hissetmekteyim kendi güzel, camı güzel Baharımsız…

Baharımı görenlerin, tanıyanların insanlık adına tarafıma bildirmeleri…

 
Toplam blog
: 6
: 607
Kayıt tarihi
: 10.11.10
 
 

Bu koca dünyanın kocaman sorunları ile kocalmış yaşlı bir adamım. Eski gazete ve dergileri okumayı, ..