Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '22

 
Kategori
Blog
 

MİLLİYET BLOG ÜNİVERSİTESİ…

Bizlerin..

Biz yazı insanlarının yazı yazdığı Milliyet Blog..

Tam bir üniversite..

Başarılarını anlatan, yazan akıl dolu bir dünya insan var burada..

Öğrencilerimiz var mesela..

En çok da buna seviniyorum..

Bu üniversitemiz, güzel, etkili, başarılı, gelecek vadeden bir üniversite; birlikte hareket edilirse, bilgi ve yetenekler buluşturulursa, büyük başarıların da elde edileceğine inanıyorum..

Zenginliğe erişmiş ülkelerde kollektif başarı var..

Kalkınmanın sırrı burada..

Ülkelerin, en bilgili insanlarını ülkelerine çekme planları var ve bu hep devam edegelen bir durum..

Bu işi, Batı yapıyordu, şimdi Çin yapıyor..

Burada yazmayı bırakanlar var, bunun için fena halde üzgünüm..

Sebep ne olursa olsun yazın, yazmalısınız..

Anılarınız da olsa, şiirleriniz de olsa, birkaç cümlelik düşünceleriniz de olsa yazınız..

Arada bir yazanlar var..

Çok sık yazanlar var..

Yazmadığı halde Milliyet Blog sayfasında neler var diye bakıp okuyanlar da var..

Daha ilk mektep talebesiyken başladım yazmaya, hem de ne yazma!..

Muhtar babacığımın, o kocaman, eskimiş, öylece atıl halde kalan iri sayfalı muhtarlık defterlerine yazardım..

Okur-Yazar muhtar babam, okumaya çok meraklıydı, evimize hergün üç-beş gazete alırdı..

O gazetelerdeki haberlerin özetlerini yazardım..

Gezgin destan anlatıcılarını dinlerdim, hem de ne dinleme, en candan can kulağımla!..

Sonra da yazardım bunları o koskocaman sayfalara..

Bir de ailemizdeki sevinçleri, hüzünleri…

Milliyet Blog, bir denetim sonrasında yayımlamakta yazılarımızı.. Bunu da normal karşılıyorum.. Buna rağmen, yazım çıkmadığında epeyce hayıflanıyorum.. Şahsen, yazı yazarken çok emek veriyorum, aklımda, vicdanımda, ruhumda sakladığım yazı ve haberler ile okuduğum ve okumakta olduğum kitaplara da yer veriyorum..

Görevliler de gençlerdir diye düşünüyorum..

Yayımlanan yazıların hepsini de okuyorum..

Mesela çok emek verdiğim iki yazım, yayım dışı bırakıldı:

-İNSANLIK, İNSANLIĞINI KAYBETTİ…    

-ŞİMDİ SEÇİM Mİ,SEFERBERLİK Mİ?..

Ne diyeyim: Sağlık olsun!..

Yazmaktaki amacım: İnsanlığın insanlaşmasına sabırla, yılmadan, inatla emek vermektir; verebilmektir…

Milliyet Blog için üzüntülerim de var:

Yazım yanlışları çok, noktalamalar yerli yerinde değil.. Yanlışlarımı şahsıma iletin lütfen!.. Öğretmenlerim olun, diliyorum bunu sizlerden..

Düzeltmen lazım, Milliyet Blog masasına..

Kalemini eline almış olan yazı arkadaşım; yaz, mutlaka yaz!..

Kalemsiz, kitapsız, kağıtsız, sözsüz, sessiz, çabasız hayat; hayat değildir!..

Bu yazımda böyle olsun..

Selam olsun elinde kalem olanlara!..

 
Toplam blog
: 94
: 202
Kayıt tarihi
: 16.08.12
 
 

Babam; okumaya, hele de gazete okumaya çok meraklıydı. Aldığı gazeteleri okur, sonra da masama bı..