Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Neden çıktınız karşıma?

Neden çıktınız karşıma?
 

Kendi halimdeydim ne güzel,neden çıktınız karşıma?

Aklımdakilerden hiç birisi siz değildiniz ki.

Bir denemek,belki zamanla sevmek,ne demek?

Başıma bela olmayınız vakit yakınken.

Bundan böyle tehlikeli duygular bana iyi gelmez.

Neler çektim aptalca sarhoşlukları terkedene kadar.

Aynı şekilde sizi de unutmam da an meselesi.

En zor unutulmuşlukları bile unutmuşken.

Üşüyen ellerimde bir sıcaklık duymaya başladım yeniden.

Nasırlaşmıştı vura vura bağrım,şimdilerde yumuşacık.

Şimdilerde gönlüm hep ilkbaharı yaşıyor.

Yapraklarım yemyeşil hiç sararmıyor,hiç dökülmüyor,batmıyor hiç güneşim.

Kokusu var çiçeklerin, gök kuşağının rengi var.

Karamsarlıklarım meğersem aşktan bulaşmış.

Gördüklerimin hepsi süslenmelermiş.

Aslında hiç de güzel değilmiş,makyajlanmış bu aşağılık şehir.

Güneşin batışını seyreylemek bakar körlükmüş.

Dertlendiğime bakıp ta aldanmayınız.

Göründüğümden daha gençtir benim yaşım.

Hayaller kurmaktır yegane uğraşım..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..