Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Engelli Eğitimi
 

Özel Eğitim Dünyasından Haberler

Türkiye 13. Zeka Oyunları Yarışması Yapılacaktır.

Milli Eğitim Bakanlığı ve Türkiye Zeka Vakfı işbirliğinde 13. Zeka Oyunları Yarışması Yapılacaktır. "Oyun 2008" olarak adlandırılan yarışmaya her yaştan ve eğitim seviyesinden vatandaşımız katılabilir.
"Oyun 2008" eleme sınavı soruları 21 Eylül 2008 Pazar gününden itibaren Milli Eğitim Bakanlığı ve TZV web sitelerinde, gazeteler ve dergilerde yayınlanmaya başlayacaktır. Yarışmaya katılmak isteyenler ayrıca soruları, İl Milli Eğitim Müdürlükleri ve MEB Bilim ve Sanat Merkezleri ve TZV'ndan temin edilebilir. Cevaplar, en geç 24 Ekim 2008 Cuma gününe kadar postayla, faksla veya TZV web sitesi üzerinden teslim edilmiş olmalıdır.
http://orgm.meb.gov.tr/haberler/zeka_oyunlari/Oyun2008Tanitim_1.pdf

Uluslararası Üstün Yetenekliler Eğitimi Çalıştayı

Milli Eğitim Bakanlığı ve üniversiteler işbirliği ile 2008 yılı Kasım ayında Türkiye'de 'Uluslararası Üstün Yetenekliler Eğitimi Çalıştayı' düzenlenecektir.
Söz konusu çalıştayla ilgili görüş ve önerilerinizi orgm_ozelyet@meb.gov.tr adresine e-posta ile bildirebilirsiniz.

Ortaöğretime Geçiş Sistemi Rehber Kitabı Hazırlandı

Yeni öğretim müfredatları doğrultusunda, öğrencilerimizin ilköğretimdeki performansını daha doğru bir şekilde ve çok yönlü olarak ölçen ve ortaöğretim kurumlarına doğru bir şekilde geçiş için zemin hazırlayan "Ortaöğretime Geçiş Sistemi" uygulmaya konulmuştur.
2008-2009 eğitim öğretim yılından itibaren kaldırılan OKS yerine ikame edilen Ortaöğretime Geçiş Sistemine ilişkin idarecilerin, öğretmenlerin, öğrencilerin ve ailelerin konuyla ilgili bilgi ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Genel Müdürlüğümüzce, Ortaöğretime Geçiş Sistemi Rehber Kitabı hazırlanmıştır.
http://orgm.meb.gov.tr/duyurular/SBS%20Kitapcik.pdf

Öğrencilerin ve ailelere duyurur, güzel günler dilerim.

Saygılarımla,

Aylin Atasağun

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..