Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Pinokyo

Pinokyo
 

FOTO KARİKATÜR. Aynanın aynasından.


Emine Ayna ve onun gibilerin aynasından bakarsanız, PKK sorununu halledemezsiniz. O ayna, öyle gösteriyor. O ayna, ne Kürtlerden yana, ne Türklerden yana. O ayna, Emine Aynadan yana. Emine Ayna, aynayı elinden düşürmüyor. Ve hep soruyor: Ayna, ayna, söyle bana. Benden daha korkuncu var mı? Bu sorun, böyle çözülmez, zira, kendiside sorunun bir parçası. Emine Ayna, bir damarcı. Damara basıyor. İstiyorki, hep böyle kalsın. Biliyor ki; PKK biterse, kendisi de, DTP de bitecek. O Ayna Pinokyo. Hükümetin yapacağı en doğru hareket, PKK yı ayrı tutup, bölgenin en kısa zamanda hem ekonomik açıdan, hem sosyal açıdan, kalkındırılmasını sağlamaktır. Kürtler bunu hak ediyorlar. Bunca yılın ezilmişliğini ve ihmalini gidermek, hem güneydoğuyu, hem Türkiyeyi kalkındıracaktır. Görülmüştür ki; İstanbulu kalkındırmak, insanları oraya taşımaktan başka bir işe yaramıyor. Türkiyenin, yedi coğrafi bölgesi yok. Türkiye, iki ekonomik bölgeden oluşuyor. İstanbul ve Anadolu. Türkiyeyi kurtarmak, Anadoluda da İstanbullar yaratmakla mümkün olacaktır. Ben diyorumki: Kürt halkını, ağaların, şeyhlerin, PKK nın, DTP nin, aynaların ve devletin baskısından kurtarıp, en kısa zamanda kalkındırıp, batı ile eşitliğini sağlamamız lazım. AKP hükümeti ile bunu başarmak mümkünmü, işte buna, he demek, kolay değil.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..