Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana haberlerim var bıraktığın yerlerden

Aslında ne duygular yaşar ya da yaşatırız içimizde. Herkesin duygusu kendince en önemli ve hassas duygulardır. Kimimiz kelimelere döker rahatlarız, kimimiz yazar rahatlarız kimimizde ağlarız, gözyaşlarımıza boğulur kelimeler. Bazılarımız susarız. Ama ne olursa olsun duyguları ifade etmenin en güzel yolu şarkılar ve şiir diye düşünüyorum. Hani "Ah bu şarkıların gözü kör olsun " diye bir şarkı var ya ben onu biraz değiştiriyorum. Ah bu şiirler iyi ki varsınız.

Buraları biliyorsun, hiç değişmedi hep aynı...
Tıpkı bırakıp gittiğin gün gibi.
Mevsimler değişiyor sadece hiç durmadan,
Birkaç bina daha yapıldı bizim sokağa,
Birde o köşebaşındaki bakkal öldü...
Yaşlıydı zaten hatırlarsın, kimsesizdi.
Bahçeye ellerinle diktiğin gül fidesi varya
Tanıyamazsın görsen öyle büyüdüki.
Geçenlerde ahmetle hülya nişanlandı...
Küçücüktüler değilmi?
Tepedeki parkta tamir edildi,
Yalnız senin bindiğin o salıncakları kaldırdılar,
Yerine halı saha yapıldı.
En sevdiğin arkadaşın varya hani sağ yanağında gamze olan,
Eşinden boşanıyormuş geçenlerde duydum.
Bizim binaya yeni komşular taşındı...
Daha tanışamadık, kapıcıyı da çıkardılar.
Bir de doğalgaz bağlandı tüm dairelere.
Buraları biliyorsun hiç değişmedi hep aynı.
Tıpkı bırakıp gittiğin gün gibi.
Ha...
Az kaldı unutuyordum beni sorarsan eğer;
Saçlarım dahada ağardı.
Gözlerimin ışığı yok eskisi gibi,
Yüreğim hızlı hızlı çarpmıyor artık.
O salondaki pencerenin önünde oturuyorum
Gece geç vakitlere kadar,
Hele yağmurda yağıyorsa, sabah ezanları okunuyor...
Ben hala orada sensiz seninle dertleşiyorum.
Velhasıl...
Buraları biliyorsun hiç değişmedi hep aynı
Değişen sadece hasretinin acısı.

Bilmiyorum hasretin acısı değişir mi?Siz ne dersiniz sevgili Milliyet blog yazar ve okurları?
 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..