Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Sen olmadan

Gönderilmemiş Mektuplar \ Sayfa 48...

Sen olmadan ben hiç bile olamazmışım. Hiç bile fazla gelirmiş sensiz bedenime. Ben sen olmadığın zaman hiç bile olamıyorum, ama sen benim her şeyim olmayı başarabiliyorsun her saniye. Sen olmadan, ben olamazmışım; ben olmazsam yaşayamam asla. Zaten yaşasam bile sen yanımda olmadan, ne kadar yaşamak denebilir ki ona? Yaşayacaksam sen ol her saniye yanımda. Elimi tutmazsan yürürmemin ne anlamı kalır ki aksak adımlarla? Sen kaldırmayacaksan beni, yere düştüğümde nasıl durdurabilirim ki göz yaşlarımı?

Sen olmadan nasıl aşk olabilir ki bir duygunun adı? Adı sen olmadan nasıl sevilebilir ki bir melek? Sen cevaplamayacaksan anlamı kalır mı saçma sorularımın?

Ne desem anlatamam, öyle bir bağlanmışım ki sana... Herkes aşk diyor bu duyguya; ama ben senin adını verdim.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..