Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

25 Eylül '08

 
Kategori
Psikoloji
Okunma Sayısı
379
 

Sınırsızlığın sınırında

Sınırsızlığın sınırında
 

Bu DURU'mun son resmi. Onun her konuyla yakından ilgisi var bu aralar


Sınırsızlığın sınırında, ayaklarında özgürlük zincirleri. Özgürlük incir tadı yapışkanlığıyla yapışır yakana. Kurtulamazsın. Gözlerinde mavi-yeşil su rengi, içinde kıpırtılar, içinde yarım yamalak yarımlıklar, ayırt edemezsin çok kefeli terazilerin var. Her şeye yetişmişsin ama yetemezsin gibi hissedersin, hiç bir şeye yetişemediğin gibi.

Anlatsan bir türlü, anlatmasan derinine çok türlü. Dem, hem zaman hem de kan demek. İşte aynen onun gibi. Demlenmeye alırsın kendini. Çelişkiler, şarapla ibadet sevgisinin aynı çizgide olması ve yol alması gibi. Hani ne ondan geçebilirsin ne de öbüründen ya.

Belirsizlikler, acaba oldumulara yol verir. Telaşlar, bir şeyleri bir şeylere yetiştirmeye denk etme çabası. Hiç bir şeye yetilemediğini unutmuş gibi. Sakinlikler, artık her şey zamanla hiç bir şey olabilir. Öğrendiğin en büyük ders bu.

Olsa çok sevineceksin tüm acılı yorulmaları bilinçle bilmene rağmen. Olmazsa olmaz ne yapalımın sonucu derin bir nefes alımı şekline dönüşür sessizce. Beklersin. Ellerine bakarsın kocaman bir acabalar ordusu gelmek üzere üzerine. Acaba hiç mi? Acaba nasıl? Acaba neden olmadı? Acaba olacak mı? Acaba ….?

Soru tarlalarında bir başına ne yürüyebilirsin ne de kaçabilirsin bu noktaya gelmeden önceki zamanlara. Günlerin sayıldığı, sayılmakla tükenmeyen tik-takların o davul sesine dönen fırıldakları. Daha dün mahallenin bütün erkeklerini geride bırakarak topaçı en hızlı çeviren sen değil miydin? Ne vakit bu kadar büyüdün de bu kadar yoruldun? Biri bir topaç verse eline yeniden çocuk olabilirsin, gözlerinde yine aynı pırıltı. Saçların lüle lüle, o geliyor diye süslendin değil mi?

Gelsin istiyorsun gelsin de yeniden başla. Hayır, balkonun demirindeki o karga seninle alay etmek için bağırmıyor o kadar da alıngan olma. Ne dersin hep “Her şeyin hayırlısı” bazen olması hayırlıdır iyi ki olmuşlar dersin bazen de olmaması. Bu gün istediğin yemeği pişirmek gibi değil, istediğini pişirirsin de yiyebilir misin mesela? Kendinle çekişmekten vaz geç artık. Olsa iyi olurdu, olursa olur olmazsa sağlık olsun gerisi hikaye…

O kadar comert davranmış ki Yaradan elindekilerle yetin gerisi senin değil zaten, sakın unutma. Olmayanın sadece yokluk kederi olanların bin türlü derdi var yaşadın, senin aklın hala bir karış havada mı? Bırak düşüncelerin bölmesin uykunu, uykuların eksik, uykularında kenetleme sıkmaktan çeneni. Olanların önüne geçebildin mi bu güne kadar?

Beklediğin bu zamanlar, sen telaş etsende etmesen de geçecek. Sen, senden öteye geçemezsin. Ne dersin hep “Her şeyin hayırlısı” Beklemek bile güzel, güzel olan beklentileri umut etmenin o yeşil eşiğinde, eşik de belirsizlik sızıları, o sızıları bi atlat net görecek gözlerin artık rüyalarını bile. Sevgiler sun kendine, kendi kendine yettiğin her nefesle birlikte…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bu resme baktıkça insan kötü birşey düşünebilir mi yahu :))

beenmaya 
 06.10.2008 16:36
Cevap :
Isırarak koparmaktan, sarılırken boğmaktan korkuyorum inan bana, bir de kendini görsen yermeyi bile düşünürsün yemin ederim:) Ona duyduğum sevginin şekli bile bir garip, Allah benim nazarımdan saklasın diye dua ediyorum arkadaşım. Sevgiler yolluyorum olmayan herkese nasip etsin  06.10.2008 18:00
 

Her şeyin hayırlısı o zaman.

Murat Ersöz 
 29.09.2008 21:17
Cevap :
Bazen bir şey olsun diye çok istersin ve çok beklersin bazen de hiç beklemediğin bir kalp krizi hiç ummadığın birini elinden aniden alır kalakalırsın. Dayımı cumartesi akşamı kaybettik, hiç bir şeyi yoktu arkadaşım, şoktayız, iyi bayramlar diliyorum selamlar  30.09.2008 16:55
 

beklentisinin boş çıkmaması dileklerimle...

narçiçeği 
 26.09.2008 10:11
Cevap :
Evet beklemenin en güzel yanı boş çıkmaması... Güzel dileklerin karşılık bularak fazlasıyla geri dönsün sana da. İyi bayramlar dileklerimle  26.09.2008 13:50
 

o gerçek yani öylemiii:))) Duru çok tatlı bir bebek Allah uzun ömürler versin bahtını güzel yapsın...

Sema CURUK 
 25.09.2008 22:22
Cevap :
Evet gerçek bir bebek bu arkadaşım bir de kendisini görsen yemek istersin öyle sevimli bir şey. O bana ilaç gibi geliyor. Bütün çocuklara güzel kaderler yazsın ve uzun sağlıklı ömürler versin umarım ve de karşılarına hiç kötü ve kötülük çıkmasın.  26.09.2008 13:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 372
Toplam yorum
: 1592
Toplam mesaj
: 310
Ort. okunma sayısı
: 861
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster