Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Soğan

Soğan
 

Nedir bu soğanın afra tafrası.
Yemeklere azcık atıp ta yedim.
Evimizde sanki yetim sofrası.
Soğanları azcık tadıp ta yedim.

Aldım iki soğan, kıydım paraya.
İnce ince kesip, koydum tavaya.
Soğanlar kokuyu, saldı havaya.
Ekmeği karşıdan, tutup ta yedim.

Kapıda komşular, koku almışlar.
Bütün mahalleye, haber salmışlar.
Kapıdan balkondan, eve dalmışlar.
Tavayı büsbütün, yutup ta yedim.

ODABAŞI herkes, soğan kafalı.
Soğanla gezenler, müthiş havalı.
Kredi çektim doldurdum çuvalı.
Eskimo dayımla kutup ta yedim.

Şuayipodabasi…
28.11.2018/Kepez/Çanakkale

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..