Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Takmış danalara

Takmış danalara
 

Bir süredir takip ettiğim gazetenin köşe yazarlarından biri artık iyice saçmaladı. Evet saçmaladı! Kalem düşünmez yazar bunda hem fikirim. Ancak bu kadar yoğun bir hakaret isteğini tanımlayamıyorum, anlayamıyorum. 

İlişkiler üzerine yazıyor ellerine sağlık! Ama bu kadar da yerilmez ki karşı cins. Sana siyaset yaz diyen yok, börtü böcekten bahset diyen yok. Ama doğanın ve düzenin bir parçası olan, bizler kadar yaşama hakkı bulunan erkeklerden de "DANALAR" diye bahsetme! 

Erkek kardeşin yoksa bile bir baban var. Genelleyip herkezi aynı sınıfa koymadığının altını çiziyosun. E peki kim bu danalar? Ya da acı ama gerçek onlarla birtek sen karşılaşmışsın. Saygısızca yazmak yalınlık, içtenlik değil düpe düz kabalık! 

Evli olup olmadığını bilemiyorum ama birgün her hangi bir yerde yanında birini görsem "kesin danadır" diye nitelendireceğim. E bilinç altımıza yerleşti bi kere. Hiç mi güzel bir huyları yoktur bu danaların anlamadım ki. 

Saygı bekliyoruz, öz veri istiyoruz, kibarlıktan hoşlanıyoruz işte böyle de çelişiyoruz. Senin dana dediğin birinin kalkıp çiçeğim demesini bekleyemezsin herhalde. Ama tut ki erkek bir köşe yazarımız bayanlardan "İnekler" diye bahsetse isyanda en ön sırayı alırsın! 

Verdiğin herşey bir gün çoğalarak sana geri dönecektir. İlerde bir erkek çocuğun olup yazılarını okumasını dilerim. Ama eminim senin hayatındakiler o sınıfta değildir! Onun bunun ilişkisinden gözlemleyip adını koymuşsun zaten. 

Eleştir, kına, savun, kız, öfkelen... Herşey belli bir kalitede kalsın. Kadın ki gerçekten zerafetin temsilidir benim gözümde. Dünya nın düzenini bile değiştirebilecek niteliklerdedir. Organize yeteneği gelişmiş, bir kaç işe aynı anda programlanabilen, mesleki görevleri dışında ev hanımlığınıda sayarsak birden çok alanda performans harcayandır. 

Küfür, argo vs. artık bayanlarında dilinde bu kadar yaygınsa gerçekten korkunç bir çağın eşiğindeyiz. Sıkıldım danaları duymaktan! Bırak her canlı kimseye benzetilmeden sadece kendi gibi olmaya devam etsin. 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..