Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Tencere tava

Tencere tava
 

Latif Demirci karikatürü


Gel kaçalım hadi senle güzelim
Ben tencere alayım sen de tava
Böylece birilerini üzelim
Ben tencere çalayım sen de tava
 ... *
Bohçamız olmasın nedir ki çeyiz
Tencerede pişer kapakta yeriz
Bir Taksim’e bir Şişli’ye gideriz
Ben tencere satayım sen de tava
 *
Tencereyle tava çalmak suçmuş
Bundan daha kötü bir suç yokmuş
Anladım ki tuz içinde tuz kokmuş
Ben tencere yakayım sen de tava
 *
Herkesin elinde kara tavası
Harmanı savuran kırık yabası
Kimisi tencere dibin karası
Ben tencere olayım sen de tava
 *
Hadi komşu vur tekmeyi tavaya
Tencere delinsin gitsin kalaya
Kaynana kayınlar girsin halaya
Ben tencere atayım sen de tava
 *
ODABAŞI bil ki suçlu tencere
Tavaya kuyruk sallıyor her gece
Tencereler sır tavalar bilmece
Ben bir Âdem olayım sen de Havva.

 

24.07.2013/KEPEZ/ÇANAKKALE  

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..