Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Teşekkürler Didim Belediye...

Teşekkürler Didim Belediye...
 

 

Didim’de bir doku oluşuyor...

Sevgiye kardeşliğe, dostluğa ve evrenselliğe doğru yönelen bir doku...

Bu oluşumda Belediyemizin büyük katkısı var...

Sadece sezona özel değil, tüm yıl boyunca düzenlediği sosyal etkinlikler, tiyatrolar, konserler, söyleşiler Didim’in hoşgörülü çağdaş yapısına önemli katkılar sağlıyor... Dün akşam da; Altınkum’da Özgür Kıyat ve Agusev orkestrası konserini ilgi ve beğeniyle izledik... Altınkum’u dolduran izleyici grubunu gözlemledim bir süre... Ellerinde su ve değişik içecekler olan, her cinsten, türbanlı türbansız, yaşlı genç, çocuk kendi özgür halleriyle konseri coşku içinde izlediler...

Didim’de oluşan bu özgür ortam bazılarına batıyor olmalı ki zaman zaman ortalığı bulandıran, bu anlayışı bozmaya çalışan sabote eylemlere de şahit oluyoruz... Tüm bunların Didim’de prim yapmayacağını aydın Didimli biliyor...

Didim’de oluşan bu dokuya Didim Belediyemizin büyük katkısı olmuştur... Belediyemizin gayretli çalışmaları olmasına rağmen eksiklikleri, yapılan yanlışları da her zaman gündeme getiriyoruz... Belediyemiz bu eleştirilere sırt çevirmiyor, eleştirilere, nezaket, saygı içinde,  yanıt vererek, eleştirilerin kendilerini daha çok çalışmaya yönelttiğini belirtiyorlar...

Bu yazı klasik tabirle yandaş bir yazı değildir... Yeri geldiği zaman Didim’de gözlemlediğimiz Belediye çalışmalarının olumsuz yönlerini en acımasız şekilde eleştirdiğimiz durumlarda oldu...

Yoldu, kaldırımdı, çöp vs gibi fiziki sorunlarını belediyemizin süreç içinde en kısa sürede çözeceğine inanıyorum... Belediyemizin çözdüğü en önemli sorunun oluşturduğu sağlıklı sosyal toplum dokusudur... Aşağılamayan, dışlamayan herkesi, herkesimi kucaklayan insani yapısını, ben tüm fiziki çalışmalarından daha önemli buluyorum...

Belediyemizin düzenlediği sosyal etkinliklerin Didim Turizmine de önemli katkılar sağladığını, Didim’e ilgi ve sempatiyi de artırdığını düşünüyorum...

Teşekkürler Didim Belediye...

 

  

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..