Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uykudan önce :)

Uykudan önce :)
 

Uyku saatimiz geldi :)

Çocukluğumuza dönelim bayram anıları vesilesiyle ve bir masalla kapatalım gözlerimizi :)

Kuzunun biri su içiyormuş pırıl pırıl bir dereden.

Aç bir kurt çıkagelmiş yukardan,

Av peşinde besbelli.

— Vay, demiş öfkeyle; Sen kim oluyorsun da, suyumu bulandırıyorsun benim?

Şimdi anlatırım ben sana.

— Aman efendim, demiş kuzu;

Kızmayın da bir bakın nerdeyim. Ben nasıl bulandırırım suyunuzu, Akıntı benden yana.

Siz yukardasınız.

Ben yirmi adım aşağıda.

— Onu bunu bilmem, demiş canavar;

Bulandırıyorsun işte, o kadar.

Hem dahası var, hımbıl:

Sen bana küfretmişsin geçen yıl.

— Nasıl olur Devletlim, demiş kuzu;

Geçen yıl dünyada yoktum.

Süt kuzusuyum, baksanıza.


— Sen değilsen kardeşindir, ukala.

— Kardeşim yok ki küfretsin size.

— Seninkilerden biridir öyleyse;

İşiniz gücünüz beni çekiştirmek,

Çobanlarınız, köpeklerinizle birleşerek. Hepsini anlattılar bana.

Size artık haddinizi bildirmeli,

Deyip kesmiş devletli;

Kaptığı gibi kuzuyu doğru ormana

Ve orada

Görmüş hesabını güzelce;

...

Ne diyelim :)

Sabah ola hayrola :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..