Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Villarecep

Villarecep
 

Başbakan, oğullarının lüks, havuzlu villasında kiracıymış. Başbakan demişti ki: ”Her üniversite mezununu iş bulacak diye bir kural yok” Maaşallah, Başbakanımızın çocukları, hemen iş bulmuşlar ve kısa sürede, kazandıkları para ile de, lüks havuzlu bir villa alıp, babalarına da kiraya vermişler. Allah herkese böyle hayırlı evlatlar nasip etsin, demek yerine, Allah her çocuğa, bizim ülkemiz gibi bir ülkede, Başbakan bir baba nasip etsin, diyesim geliyor.

Başbakan çocuklarının villası ile ilgili habere, yapılan yorumlar da ilginç. “Koca Başbakan, elbette lüks villada oturacakmış.” “Koca Başbakana, havuzlu villa yakışırmış” gibisinden, yorumlar. İnsan bu yorumları görünce, AKP nin oy oranına şaşmaması gerekiyor. Demek ki, ülkemizde, havuzlu villa rüyası gören, epey gariban var, Üsküdar sırtlarında, bu kadar çok havuzlu villaya yetecek arsa bulunur mu ki? Bu garibanlar, Başbakana komşu olmak isteyebilirler. Yazılanlara bakılırsa, Başbakanımızın mahdumları, villayı, Başbakanımızın çocukluk arkadaşından, bir milyona almışlar, parasını da fifthy fifthy, üleşmişler. Bin yedi yüz bilmem kaç, metre kare arsaya oturan, böyle bir villayı oldukça hesaplı almışlar.

Başbakan ile, havuzlu villa polemiği yaşayan, Kılıçdaroğlu demişti ki, “Bu güne kadar yatırdığım taksitleri versinler, tek kuruş kar almadan hissemi devredeceğim.” Buna karşılık, bakarsınız, Başbakan mahdumları da derler ki: Bir milyonu verene villayı devredeceğiz." Acaba, böyle bir ihtimal var mı dır? Kim bilir, belki Referandum sonrasında olabilir.

Medyada, CHP ile ilgili haberler, şıp diye kesildi. Kılıçdaroğlu'nun yurt gezisi ve konuşmaları ile ilgili, kısıtlı haberler yapılıyor. Referandum ile ilgili anketler ve anket sonuçları ise, birinci haber olarak veriliyor. Ne hikmet ise, tüm anketlerde EVET önde çıkıyor.

Bu arada, anketlere sıkıştırılan ikinci bir soru daha var ki, oldukça ilginç. Hangi Lider daha karizmatik. Bunda da evel Allah Recep bey önde. Bana sorarsanız, referandum da Hayır oyları önde çıkacak ve Başbakan karizmayı çizdirecek. AKP, oyları, kendi anketlerinde, zoraki %41 olarak gösteriliyor. Geriye %59 kalıyor. Bu ne demektir. Referandum da Hayır çıkacak demektir. Referandumda HAYIR çıkması, bir şeyi değiştirmez, diyenler, ne kadar yanıldıklarını görecekler. Hayır, çok şeyi değiştirecek.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..