Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni bir yıl yaklaşırken…

Yeni bir yıl yaklaşırken…
 

Yeni yıla girmemize az bir zaman kaldı. Yılbaşı kutlamaları ile ilgili hazırlıklar büyük bir hızla ilerliyor. Tatile çıkacaklar rezervasyonlarını yaptırdılar. Çam ağaçları ve süsleri alınıp, ışıkları da bir güzelce yerleştirilip; cam önünde en görünen noktalarda; konu komşunun gözü önünde arz-ı endam etmeye başladı bile. Oteller de tüm hazırlıklarını tamamlamışlar, Bursa’dayız ya, yerel gazetelerde Uludağ hazırlıklarını en ince ayrıntılarına kadar takip etme imkanımız da mevcut. Gerçi manşetler biraz eleştiriyle yaklaşmış olaya.’’Asgari ücret fiyatına bir gece eğlence’’diyerek…

Hem bayram, hem yılbaşı, hem de sömestre tatili birleşince çalışkan Türk halkı ‘’tatil sevincine’’ gark oldu yine işte. Hayırlı olsun!

Bu bayramı pek sevmiyorum. Her yerde göstermelik katliamlar, etin en iyi tarafları ayıklanıp, yoksullara dağıtılan kemikler beni hep rahatsız ediyor. Mümkün olduğunca evden çıkmadan geçirmeyi planlıyorum.

Ve muhteşem yılbaşı gecesi…

Benim için hiçbir anlamı olmayan bir gece. Diğer gecelerden hiçbir farkı yok. Tarihlerde bir rakamın değişmesi beni hiç ilgilendirmiyor çünkü. Yapma şimdi, eğlenmek için bir bahane işte; diyebilirsiniz. Ben eğlenceye bahane için farklı zamanları da tercih edebiliyorum. Ya şu nefret ettiğim herkesin yaptığını yapmak zorundaymış gibi yapmaya çalışmak düşüncesi beni uzaklaştırıyor, ya da anlamını henüz keşfetme şerefine nail olamadığım için…

Sebebi ne olursa her yeni yılın, yeni bir hayat olacağı fikrine pek bağlanamıyorum. Yıl içinde çok farklı tarihler benim miladım olabiliyor. Ama çocukluğumda kaldı her yeni yılın ilk gününde bir mucize beklentisi.

Belki bu kutlamanın amacı , Sevgili Kemal Bey’in (Emekli Bir Subay) oğlunun doğum günü yazısında dile getirdiği; yeni bir yaşa bu yarışı tamamlayamayan rakiplerine göre zaferle girdin fikrinin bir başka şekli olabilir.

Ancak bitirmek üzere olduğumuz 2006 yılı hayatımın (ki bu 40. yılım olacak) neredeyse en kötü yıllarından biriydi. Maddi, manevi ne kadar zorluk varsa nefes bile aldırmadan saldırıp durdu yıl boyunca. Bu yüzden neredeyse ben de yeni yıl avunmalarına teslim olacak gibiyim bu günlerde.

Ama farklı bir duam var, 2007 yılı için. Ben Ferdi’nin yarışında güçlenip, 2007 yılında da aramızda olması dileğindeyim çünkü. Ferdi’nin yarışını kazanıp, 2007 yılında tekrar doğmasını görmek istiyorum çünkü. 2007 yılbaşında Ferdi’nin bize el sallamasını istiyorum çünkü.

Ve şans oyunlarına bu kadar karşıyken, bilet almayı bile düşünüyorum. Belki çıkar da Ferdi için hemen kullanabilirim diye.

Dileklerim ve umutlarım ilk kez bu yılbaşı için var…

Noel baba verdiğim adresi aldın değil mi? Bana getireceğin her şeyi oraya götür olur mu?

Ferdi için:

http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..