Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Yıldönümü

Yıldönümü
 

Bir arkadaşım şöyle derdi ''İnsan coşunca dostlarıyla herşeyi paylaşmalı. Neden aramadan dost olmak bu." Ben de bugün coştum herhalde.
Lise yıllarımda , sınıftaki ortada, arkadan üçüncü sırada çilli mi çilli, kızıl mı kızıl saçlı kızın yanında oturan, beyaz tenli bir kız vardı. Çok gülen, çok kahkaha atan, yüksek sesle konuşan cıvıl cıvıl hayat dolu, güler yüzlü birisi.
Çok ilgimi çekiyor ama dönüp bakmıyorum aklımca. Bizde de o yıllar ağır abilik var (iki sene geriden gidiyorum) siyasi yılların en kötü dönemleri. Serde bir de devrimcilik var ki sorma gitsin.

O yıllarda (dandy) marka bir sakız vardı ve içinden de bir denizci resmi çıkardı. Ben de sıkıntıdan sağa sola o resmi çiziyorum. O şen kız demesin mi;
-''o resmi benim defterime de çizermisin?''
Kaçar mı hiç?

Sonrası günlerde günaydınlar, uzun konuşmalar (konuşacak ne çok konumuz olurdu), harçlıkları birleştirip tost, çay almalar, kalbinizi pır pır ettiren güzellikler. Okulun devamı günlerde aynı sırayı paylaştık.

Çok iyi bir İngilizce öğretmenimiz vardı.Gürültü olmasın sınıfta diye çok konuşanla az konuşanları yanyana oturttu, bir kız bir erkek olarak. Tabi bizim ekmeğimize yağ sürülmüş oldu böylece.

Okul tatil olunca bizim şen kız uzun bir tatile gider ve Eylül'den evvel dönemezdi. Anladık ki bizim bir şarkımız var. O da Alpay'ın Eylül de gel şarkısı. Hala dinlerim zevkle ve dinledikçe gözüm yaşarır. Duygusalım da bu arada.

Bu güzellikleri ve güzelim duyguları yaşatan o kızla 10 Eylül 1981'de evlendik. İki güzel maviş çocuklarımız oldu, Bugün ikiside delikanlı. Ailece hepimiz, oğullarım ve ben hayat dolu, kahkaha dolu güzel kızdan, hayata güzel bakmayı, pozitif olmayı ve birçok güzelliği öğrendik. 2005 yılında beni herzaman olduğu gibi birkez daha şaşırttı.Aşağıdaki link'te yazmış olduğu şiir'le.

http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=13987&siir=304869&order=oto.

Güzel yıldönümlerden birisi daha geldi. Çok güzel yıldönümleri yaşayacak sağlıklı yaşam diliyorum, hayat dolu, kahkaha dolu güzel eşime.
Sağlıkla kalın.

 
Toplam blog
: 7
: 959
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Ankara'da 1955 yılından beri yaşıyorum. İki oğlum var ve eşimle birlikte onlara tüm aileler gibi ..