Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

Zuhal Topal'la bana bakar mısın?

Zuhal Topal'la bana bakar mısın?
 

Evlendirme programlarından olan Zuhal Topal'la İzdivaç'ın ismini Zuhal Topal'la Bana Bakar mısın? olarak değiştirmek gerek bence. Genelleme yapmak istemiyorum ama programa çıkan bir çok kişi hep kendisine bakacak, malı mülkü olan kişileri arıyor ve bu durum artık kadın erkek ayrım göstermiyor. Yani erkekler de gözünü açmış artık, zengin kadın arıyor.

Kimse de demiyor ki ben önce kendime bakayım sonra evleneyim. Toplum içinde bir birey olamamış insanlar kurtuluşu evlilikte arıyor. Bunun temelinde de cahillik, parasızlık ve işsizlik yatıyor. Ekranlarda en az 5 kere evlenmiş ayrılmış kadınlar erkekler boy gösteriyor. Doğru düzgün bir işi olmayan, kendini bile zor geçindiren insanlar evlenmeye kalkıyor.

Birileri de kalkıp 'Samanlık seyran olur' ayaklarına yatıyor. Sevgiliyseniz 'Samanlık seyran olur' iş aile kurmaya gelince 'Samanlık alev alır kül olur'. Bu kişiler sevgili olabilirler ama aile kurmaları şiddetle yasaklanmalı diye düşünüyorum. Çünkü aile kurmak ciddi bir iştir. Sonuçta toplumu aile oluşturur. İşte Türkiye toplumunu da böyle parçalanmış aileler oluşturduğundan toplumumuzda çeşitli bozulmaların gözlenmesi de kaçınılmazdır. Bunun faturası da çocuklara kesiliyor. Böyle ailelerde yetişen çocuklar da aynı şekilde defalarca evlenip boşanıyor.

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..