Geceler girdap halkası gibi boynumda daralıyor avuç avuç suya direnişim acılı bir o kadar mütebessim, Uyudum zannediyorum uyuyamıyorum ellerimle yokluyorum kapaksız gözlerim, karanlık geçirmez bir ..
Sahipsiz alışkanlıklarım, yabancı her günüme Zaman saydam bir gerçek, ikiyüzlü vurgun Belirsiz bir bekleme noktası hüzün Sığınaklara taşınan koruyucu kalkanım..
Sinir uçlarımı hoyratça feda ediyorum, perişan ve bitap anları yanıma alıp bu durumun, kendi dışımda birilerinin etkisi ile olduğunu düşünüyorum hayata duyduğum ceviz sertliğindeki bencilliğe karşı..
Gidiyorsan git artık niye düşürüyorsun yıldızları… Sesi kısık cılız bir bahane olur ardından, hücrelerimi yıkıp geçerek kanattığım yaram… Kalkanı yakamda değil ömrümün. Pusu..
Yüzüme savrulan kimsesizliğimdi, Sabahın çıkmaz karanlığında uzaklardan gelen hasreti kucaklayan, sarılırım doya doya geç kalmaktan korkarak. Bir bahar mevsimi, Ve sen,..
Sorgular, terkedilmişliği, kimsesizliği, desteksizliği, hasreti, çağrıştırır… Kendini sevme özelliğini ön plana çıkaran bir iç dünya heveslisi, hastalıklı yalnızlığın, kimsesizliğin acısınd..
Boşluktaki yanım, umutsuzluğumu besleyen çakıl taşlarım, vazgeçtiğim bin parçam, çoktan terkedip giden sarhoşluğum; elimde kalanlara ne fayda... Daha az, unutur gibidir elimde kalanlar.. Az..
Bazen elinde olmadan, bil hayli uzak görünmezlerdeki son durağı düşünür, etkileşimler kurar, hatta seçmeye çalışır kadın. Bazen de elinde olarak yapar bunu. . . Tüm yozluklarda, nefessiz kalışları..
Gerek görsel basının gerekse yazılı basının en önemli girdisi bilgi... İşletmelerle ilgili bilgi, medya girdisi olduğunda hem firmalar ülke ekonomisine maddi katkıda bulunmuş oluyor hem de ..
Sanayi devrimi ile yeni teknikler ve üstün teknoloji verimlilikte büyük sıçramalar yaratmış, firmaları verimlilik eşittir yatırım döngüsüne odaklamıştır. Bunun en devasa göstergesi ise endüstri toplu..
Alıp başımı gitmek istedim, her fırsata bir umut verdiğim için. Düşleri yazmam bundan. Karaladığı..