Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anılar ve resimler

Anılar ve resimler
 

Öylesine özledimki seni ...

Anlatamam.

Aylar oldu görüşmeyeli , çok uzaklardasın .

Bazen...

Sana benzer güzeller görüyorum sokaklarda ,

Hemen sen geliyorsun aklıma...

Gözlerin , gülüşün , tüm hatlarınla .

Yalnız bir an sana benziyorlar ,

Sonra gene yabancı onlar.

Dün ,

Daha dün ...

Umutların tükendiği sınırda iken ,

Kimsesizliği , çaresizliği yaşarken ...

Ellerimde , boynumda ağır prangalar .

Birden resimlerini hatırladım ,

Çıkarıp sakladığım o yerden ...

Uzun uzun baktım.

Meğer ne çok özlemişim ,

Meğer ne çok severmişim seni .

Birde şiirin geçti elime , kendi el yazınla yazdığın ,

O günleri yaşadım.

Ne garip ...

Sanki biz değiliz de mazideki o güzel aşkı yaşayan ,

Bir siyah beyaz filimde başkasıydı perdedekiler.

Şimdi ...

İki yabancı gibiyiz.

Bomboş karanlığa uzanan ellerim tutan yok ,

Ağlasam duyan yok , çarem yok , umudum yok , yok.

Anılarımda olmasa yaşamama imkan yok.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..