Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mekanı cennet olsun

Mekanı cennet olsun
 

ÖZEL


Kıymetli okurlarımız, Bayrağımız gibi Onurlu,

Kıymetli Yazarımız, Şennur Köseli'nin Can yoldaşı,

Kıymetli Eşi Sayın ESER  KÖSELİ'Yİ kaybettik,  

Onu ani ve zamansız, esas dünyaya uğurladık,

Yüreğimin yarısı, dostum kardeşim Eser Köseli, 

Ölümün yıktı beni, köz oldu yandı ciğerim,

**

Eser’im sana Yüce Allahtan Rahmet dilerim,

Hayat doluydun Eser’im, sen benim Cevherim.

Nasıl dayansın bu acıya parçalandı yüreğim,

Ben artık kime küserim, kime sitem ederim.

Dayanamadı yalan, beyhude dünyaya kalbin,

Seninle Bingöl’ün suyunu içtik, ekmeğini yedik,

**

Dağlarını, yaylalarını gezdik, havayı teneffüs ettik,

Sonra sen Kocaeli’ni, Ben Mersin’i mekân eyledik,

Dallarımız için Canımızı, sağlığımızı ihmal ettik,

Feleğin, Kaderin, Hayatın neler ördüğünü gördük,

Biz seninle hep değerlerimizi sevdik övdük,

YÜCE ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUM. MEKANI CENNET OLSUN.. 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN                                                                                  

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..