Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevda Ateşi ile

Sevda Ateşi ile
 

http://img520.imageshack.us/img520/4463/pervanenh5.jpg




Sevda Ateşi ile

Sana seslendim.

Dedim ki;

Gel;

Gel bana...

Bana derken;

Kor alevi sevdama...

Duydun

Sen duydun,

Ben bekledim.

Bekledim ama;

Sen gelmedin.

Aradan günler-günler geçti.

O günler ki;

Geçtiğin hemen her yolda,

Ve o yollar ki;

O yollar;

Adeta yıllar...

Dediler;

Güzele gel demeseydin.

Gel demeseydin o güzele...

Çünkü,

Güzele denmez öyle...

Tamam dedim,

Tamam anladım.

Anladım;

Ben geldim sana;

Senin geçtiğin o güzel yollara.

Geldim günler boyunca ama,

Bir kez olsun göremedim.

Ben,

Beni sana,

Seni ise bana

Denk getiremedim.

Sonra,

Sonra dediler;

Yine yanlış yaptın.

Ohaaa dedim.

Ohaaa...

Ooo...haaa...pardon

Nedendir?

Dediler;

Güzele gel denmez.

Eee tamam dedim.

Tamam, anladım da...sonra?

Güzele gel denmez,

Gel denilen güzele ise gidilmez.

Dedim;

Neden?

Geciktin dediler.

Geciktin artık...

Gel demeden önce;

Geldim deseydin.

Sevdanın alevini

Yoluna serseydin...

Sevdan ile alevli yollarda,

Yollar alev;

Kalpler ateş altında...

Ve deseydin ona;

Bir beni;

Bir de sevdamı; aşkımı sev!

Sonra,

Sonra sen,

Sen siren sesleri altında;

Yüreği alev-alev olan sen,

Sevda ateşinin düştüğü yere;

O güzele

İtfaiyeci selamı verseydin.

:-)

Tarık Toraman

01.Ocak.2009

 
Toplam blog
: 38
: 629
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba, MilliyetBlog 'un ilkeli yönetiminin yanı sıra; sağlamış olduğu sürekli gelişim içindeki ..