Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
Egzersiz
 

Umut benim adım

Umut benim adım
 

Umut benim adım. İşim de umut, emeğimde…

Siz bilir misiniz “bütün umudum sensin” bakışını? Hiç hissettiniz mi size öyle bakan iki göz? Evladı diğer evlatlar gibi koşup oynayamayacak olan bir anne size emanet etti mi hiç en değerli varlığı evladını, ya da anası babası artık eskisi gibi olmayacak olan evlat geldi mi size hiç yardım için? Hiç hissettiniz mi umut dağıtmanın verdiği mutluğu içinizde?

Bilir misiniz bıkmadan, usanmadan bir hareket için günlerce uğraşmanın verdiği tatlı yorgunluğu? Daha neler yapabilirim bu kişi için diye düşünürken uykularınız kaçtı mı sizin? Yaptığınız iş kaç kişinin gözlerinden mutluluk gözyaşları akıttı? Kaç kişinin hayatını değiştirdiniz yaptığınızla? Birinin parmağından çıkardığı küçücük bir hareket bile gurur verdi mi size?

Peki ya mucizeler yarattınız mı hiç? Olmaz denilen bir şeyi nadir de olsa oldurdunuz mu? Kendi kendine yetmesini öğrettiniz mi bir insana? Başkalarına bağımlılığını azalttınız mı, kendine güven aşıladınız mı birilerine?

Hiç “Allah razı olsun" dendi mi size gözyaşları içinde? Sarılmak istendi mi hastanın yakınları tarafından? Hiç bilmediğiniz ama içinizde gücünü hissettiğiniz dualar edildi mi size?

Umut benim adım. İşim de umut, emeğimde…

Ben bilirim “bütün umudum sensin” bakışını, kaç kez hissettim gözlerimin önünde bana öyle bakan iki göz. Kaç anne evladını, kaç evlat anne babasını emanet etti bana.

Her gün kaç saat uğraştım küçük bir hareket için, kaç kez kaçırdım uykularımı… kaç kişiyi ağlattım ben mutluluktan, kaç kişiyi güldürdüm. Kaç kez gurur duydum işimle…

Mucizeler de yarattım, olmaz denileni oldurdum. Olmadığı da oldu evet ama çaba harcadım, en azından uğraştım olmasa bile…

Gözyaşları içinde “Allah razı olsun” diyenim de çok oldu benim… Ben dedim umut benim adım.

Tüm FİZYOTERAPİST meslektaşlarım adına;

Fzt. Selda KOŞAR

 
Toplam blog
: 54
: 3369
Kayıt tarihi
: 15.09.07
 
 

Fizyoterapist & Osteopat & klinik pilates mat 1 eğitmeni & PNİ öğrencisi Bir sağlıkçı olarak Türk..