Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Martı Jonathan olmak.

Yüzleşme isteği farkında olmaktır durumun. Ve yüzleşebilmek kendinle Martı Jonathan'ın başardığından çok daha zordur. Göç yolunda ilerlerken sürüden çok da kopmamanız dileğiyle. Aslında zaman zaman sürüden kopmakta bir sakınca yoktur.

01 Mayıs 2008 09:34
Ormana Günlüğü-2

kofidikten zubidik'e Arkadaşım ben de burada senin sarı buklelinin arkadaşının bedenine girmişim. Valla sen paçayı kurtardın ama ben nasıl kurtaracağım bakalım. Bu türlerin kafası tümden karışık galiba. Kadın ne düşünür, niye düşünür anlayamadım. Bir de köpeği var bana bakıp bakıp hırlıyor zaten. Akşamları da saçlarını iki yandan saçma sapan bağlayan üşütük bir kız geliyor eve. Bu evde nasıl yaşanır kardeşim. Kurtar beni kurtar

13 Kasım 2007 11:13
Mavi Şemsiye

Aşkın tarifini çok güzel yapmışsın. Öyle anlar vardır ki kelimeler tükenir. İçimizden geçenleri kelimelere döksek sanki değerini yitiriverecekler de hissettiklerimizi basite indirgeyecekler gibi. Bir insana en huzur veren şey sevdiğinin kokusu değil midir? Aşkımı saçma bir trafik kazasında kaybetmiş birisi olarak, henüz vakit varken birbirinizin elini tutun tutabildiğiniz kadar diyorum. Birbirine sevgisi tükendiği halde sadece bir takım hesaplarla hala birlikte olmaya çalışan onca insan varken bu iki yüzlü dünyada, en saçma şey birbirine hala dokunmak isterken sorunları büyütüp ayrılık kararları almaya çalışmak sanırım. Sonra bir an geliyor ki o kokuyu bir kez daha duyabilmek için her şeyden vazgeçebileceğinizi düşünüyorsunuz. Ve işin en kötü tarafı bir daha o kokuyu hiç bir kadının duyamayacağı fikri.

04 Kasım 2007 20:45
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 25
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 627
Kayıt tarihi
: 20.12.07
 
 

16 mart 1968 doğumluyum. Jeoloji mühendisliği mezunu olmama rağmen genelde şirketlerin satış- satına..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster