Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

04 Aralık '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oltama takılanlar - 11

Oltama takılanlar - 11
 

OLTAMA TAKILAN -- BLOG SAYFALARI


MERHABALAR...

Sevgili blog arkadaşlarım, "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfama " HOŞ GELDİNİZ..! "

Gerçekten burası internetde büyük okyanus gibi insana bir his veriyor. İnanın o kadar güzel ve emek verilmiş yazılara rastlıyorum ve mümkün olduğunca o blog sayfalarının kapılarını imkanlarım nisbetinde ziyaret ederek, tanıdıklarıma merhaba, yeni gelen arkadaşlara da hoş geldiniz deme fırsatını bulabilmek bana ayrı bir mutluluk veriyor.

Book-01-june.gif (20677 bytes) Book-09-june.gif (13537 bytes)

Bu blog sayfam "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfam içinde (11) .cisi oluyor. Burada olmayan arkadaşlarımın blog yazıları belki de (1) + (2b) + (3) + (4) + (5) + (6) + (7) + (8)  + (9) veya (10) sayfalarında OLTAYA TAKILIP, yayına çıkmış olabilir. Ben burada kendimce yakalayabildiğim bana göre ilgili, güzel yazıları sizlere tavsiye etmek, en azından göz atmanızı sağlayabilmektir. Elbetde RENKLER ile ZEVKLER DE hiç bir zaman bir değildir.

Eee bazen de göl kenarlarında tehlikeli ayıcıklara da  rastlıyabiliriz. Onun için DİKKAT..! Farkına varmadan bizi o pençeleri arasında çaktırmadan midesine götürmeye çalışabilir.! :-)))

Ben bir editör olmayıp, sadece hoşuma giden yazıları ve mümkün olduğunca çeşitli blog arkadaşlarımın (YENİ veya ESKİ) hiç ayırt etmeden, yorumlarımı yapıp, sonra burada LİNKLERİNİ vererek onları sizlere tanıtmak arzusundayım. Tek amacım BARIŞ - SEVGİ - DİYALOG ve PAYLAŞIM.

 

Zevkler ve Renkler…Bir değildir. . . Olsa da Tartışmasak!

Arzu ederseniz şayet geçen son (10) linkden diğer yayına çıkmış blogları da inceliyebilirsiniz..

SON *** 10.cusu *** Oltama takılanlar - 10 ***   Oltama takılanlar - 10

İmkanlarım ve zamanım içinde ziyaret edip, okuyabildiğim BLOG SAYFALARI :

1*  Ve Râb karışmazdı, yaşarken kaderini kulları !  ***  Ve Râb karışmazdı, yaşarken kaderini kulları !

2*  Yeni hayat  ***  Yeni hayat

3*  Olumlu düşüncenin doğuşu  *** Olumlu düşüncenin doğuşu

4*  Hızlı tren fark yaratacak...  ***  Hızlı tren fark yaratacak...

5*  Çaya çorbaya Blog !!!  ***  Çaya çorbaya Blog !!!

6*  Tren  ***  Tren

7*  Ölümsüzlük kapıda... ***  Ölümsüzlük kapıda...

8*  Uslansa artık gönül, yiten benim mevsimlerim !  ***  Uslansa artık gönül, yiten benim mevsimlerim !

9*  Bizim sevda bir rüya,  ***  Bizim sevda bir rüya,

10*  Kıymetli öğretmenim  ***  Kıymetli öğretmenim

11* Mazhar-ı feyz  ***  Mazhar-ı feyz

12*  Yirmi Dört Kasım  ***  Yirmi Dört Kasım

13*  Çikolatalı Şiir  ***  Çikolatalı Şiir

14*  Beyoğlu Sineması da tarihe karışıyor(?..?)  ***  Beyoğlu Sineması da tarihe karışıyor(?..?)

15*  Süper Loto'da ben de büyük ikramiyeyi kaçırdım!  ***  Süper Loto'da ben de büyük ikramiyeyi kaçırdım!

16*  Kadınlar için ofsayt dersleri.... ***  Kadınlar için ofsayt dersleri....

17*  Deli kadının notları  ***  Deli kadının notları

18*  Bitmemiş gibi  ***  Bitmemiş gibi

19*  Alo 155, 156, 110 Unutun bu numaraları  ***  Alo 155, 156, 110 Unutun bu numaraları

20*  Hamsi'nin Festivali 25 Kasım 2012 Pazar...! Yer: Kdz Ereğli  ***  Hamsi'nin Festivali 25 Kasım 2012 Pazar...! Yer: Kdz Ereğli

21*  Biri beni andı  ***   Biri beni andı

22*  Kadına şiddete hayır...  ***  Kadına şiddete hayır...

23*  Kara sevdam "Ankara"m   ***  Kara sevdam

24*  Coğrafi ve iklimsel inanç yansımaları  ***  Coğrafi ve iklimsel inanç yansımaları

25*  Kusura bakma öğretmenim  ***  Kusura bakma öğretmenim

26*   Elimde bir bıçak tutuyordum, ucunda kan vardı. Ben kimi öldürdüm?   ***  Elimde bir bıçak tutuyordum, ucunda kan vardı. Ben kimi öldürdüm?

27*  İdam cezası geri gelmeli, ivedilikle  ***   İdam cezası geri gelmeli, ivedilikle

28*  88. sıradaki bir “İleri Demokrasi”!  ***  88. sıradaki bir “İleri Demokrasi”!

29*   Eski 'Dallamalar '.... Yeni 'Dallamalar '... Ve anlam daralması...  ***  Eski 'Dallamalar '....  Yeni 'Dallamalar '... Ve anlam daralması...

30*  Blog Habercimdeki yazarlara ve MB 'ye " Tartışma Platformu" teklifim.  *** Blog Habercimdeki yazarlara ve MB 'ye

31* Kedi dostları, ekran başına  ***   Kedi dostları, ekran başına

32*  Dost demeye layık olanlara...  ***  Dost demeye layık olanlara...

33*  Kitap sahibi blog yazarları ile kitapsız blogcular...  ***  Kitap sahibi blog yazarları ile kitapsız blogcular...

34*  'Çocuk gelinler', en büyük utançlarımızdandır !..  ***  'Çocuk gelinler', en büyük utançlarımızdandır !..

35*  Maslak 1543, La Minör Tuzla Konçertosu !  ***  Maslak 1543, La Minör Tuzla Konçertosu !

36*  Yazamıyorum   ***  Yazamıyorum

37*  Unutmak mümkün mü?  ***  Unutmak mümkün mü?

38*  Sıra sende artık öğretmenim... ***  Sıra sende artık öğretmenim...

39*  MB'de renk var, kalite var ama, huzur yok, fikir teatisi yok. *** MB'de renk var, kalite var ama, huzur yok, fikir teatisi yok.

40*  Muhteşem sözler(!)  ***  Muhteşem sözler(!)

41*  Blog Yorumları  ***   Blog Yorumları

42*  Mavi Işıklar  ***  Mavi Işıklar

43*  Hepimiz birer " engelli adayıyız"  ***  Hepimiz birer

44*  Psikopatlık.... ***  Psikopatlık....

45*  Blog yazarlarının en çok yaptığı hatalar!  ***  Blog yazarlarının en çok yaptığı hatalar!

46*  Bininci yazım blog kategorisinde olsun istemişim, çook mu?  ***  Bininci yazım blog kategorisinde olsun istemişim, çook mu?

47*  İt ürür, kervan yürür!  ***  İt ürür, kervan yürür!

48*  Ya olduğun gibi yaz ya da yazdığın gibi ol!  ***  Ya olduğun gibi yaz ya da yazdığın gibi ol!

49*  Sen   ***  Sen

50*  İçinde/ Hep sen olursun…  ***  İçinde/ Hep sen olursun…

51*  Kimler, hem Blog’da hem milliyet.com.tr’de yazıyor?   ***   Kimler, hem Blog’da hem milliyet.com.tr’de yazıyor?

52*  Blog Yazanların, bilmesi gereken dil kuralları...( 2 )  ***   Blog Yazanların, bilmesi gereken  dil kuralları...( 2 )

53*  Bloglarda tartışılan Tükçe imlâ kuralları üzerine açıklamalar...(1)  ***  Bloglarda tartışılan Tükçe imlâ kuralları üzerine açıklamalar...(1)

54*  Milliyet Blog'da, yolumun yarısı... 500. Blogum...  ***   Milliyet Blog'da, yolumun yarısı... 500. Blogum...

55*  Çığlık çığlık...  ***   Çığlık çığlık...

56*  İngilizim O halde farklı olmam gerek!   ***   İngilizim O halde farklı olmam gerek!

57*  İntizar   ***   İntizar

58*  Yağmur Çiçeği   ***  Yağmur Çiçeği

59*  Karizmayi çizdirdin !  ***  Karizmayi çizdirdin !

60*  İnşaat mühendisi iş ilanlarının anlamları  ***  İnşaat mühendisi iş ilanlarının anlamları

61*  Siyah önlüğümü istiyorum   ***   Siyah önlüğümü istiyorum

62*  Kadın  ***  Kadın

63*  Engellilere yapılan bir ayrımcılık örneği… Blog yazan kişinin suç işleme hakkı var mıdır?  ***  Engellilere yapılan bir ayrımcılık örneği… Blog yazan kişinin suç işleme hakkı var mıdır?

64*  Doyasıya griyken gökyüzü neden geçilmeliyse sırat !  ***  Doyasıya griyken gökyüzü neden geçilmeliyse sırat !

( Devamı gelecek )......GELECEK SAYIDA...! :-)))

****************************************************************

NOT * MÜMKÜN OLDUĞUNCA BÜTÜN BLOG ARKADAŞLARIMIN

İLGİMİ ÇEKEN " OLTAMA TAKILANLAR " SAYFALARINI

ZİYARET EDECEĞİM ***

********************************************************************

HEPİNİZE SAĞLIK ve ESENLİKLER DİLERİM.

*********************************************************************

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR ***

*********************************************************************

R E K L A M S I Z   B L O G , Y A P R A K S I Z   A Ğ A C A   B E N Z E R ... !

* * * * * * *

HAYVANLARIMIZI KORUYALIM - EZİYET ETMİYELİM..!

*****************

LÜTFEN DİKKAT..!

TRAFİKDE DİKKATSİZLİK,CANINIZA ve MALINIZA MAL OLABİLİR.!

 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..